outfit 9/1

Hej. Visar er hur jag såg ut idag. Inget speciellt, dr denim jeans - stickad tröja från HM - dr Martens - silverklocka och ringar. Klockan är nu cirkus elva och jag sitter i min säng med Justin Bieber-lakan men lite skön musik, checkar Twitter -> @uknowelin följ mig <- och smsar med babe. Har precis duschat & borstat tänderna så är klar för min dejt med sängen, men kommer nog inte kunna slita mig härifrån så får nog bli om nån timme. Idag slutade jag kvart i tre och drog efter skolan till stan med Klara, Kevin, Elvira & Wilma. Vi satt på en pizzeria mestadels av tiden och åt pizza (obviously) och var sådär jättetrötta så vi skratta åt ingenting. Imorgon börjar jag 8 igen.. Vårat schema suger *piip* . Börjat 8 varje dag utom onsdagar och slutar typ runt 3 varje dag. Vill inte ens tänka på det. Så vet inte om jag kan vara lika duktig varje dag som idag och hinna ta outfit-bilder innan ja drar. Ska träna imorgon allafall så kanske inte bloggar förens sent på kvällen om jag ens orkar det. ajaaaaaa, ska nörda Twitter nu. tjarå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin