lite fix

Det här var vad jag höll på med igår. Färgade håret och ögonbrynen, håret blev blondare och brynen mörkare. Känns lite ovärt nu i efterhand dock, eftersom jag vaknade upp sjuk idag. Näsan är helt täppt och har ont i halsen. Aja, nu är det gjort alla fall och jag blev nöjd! Har inte bloggat på någon vecka men jag har känt att det inte funnits något speciellt att blogga om, gick i skolan som vanligt och i fredags gick Wilma och ja på Kevins match och sen har han sovit hos mig hela helgen. Mysig lugn helg faktiskt.
Fyfan vad jobbigt det är att vara sjuk inser jag nu, näsan bara rinner och det ligger snorpapper överallt. Och så kan jag inte träna idag heller, så jävla tråkigtttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin