Water

Kamra: Nikon D90  Fotograf: jag
Hej på er. Jag vet att jag sa att jag skulle gå ut i trädgården och fota, och det gjorde jag. Men dem bilderna kommer senare.
Det är första gången jag gör såkallade "vattenbilder" men jag är ganska nöjd. Vill verkligen bli bra på det här med fotografera känner jag. Det är riktigt roligt och gör bloggen så mycket roligare än om man bara skulle ha iPhone-bilder lixom.
 
Ville också nämna att min design fucka upp sig lite förut. Men det är fixat nu så om det ser konstigt ut prova med att trycka på F5.
 
Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin