it's friday, friday

bild från förra helgen då Emma och jag hade fotografering

Har precis duschat och ligger i soffan med Kevin och ser på innebandy. Slutade kl. kvart i 1 idag och missade sammanlagt 3 bussar idag. 2 på morgonen och 1 sen när jag skulle hem. Lyckat..
Kevin ska sova här, och kvällen kommer bestå av Bigbrother och skräckfilm. Men innan dess ska vi äta mat, världens godaste mat faktiskt. Vi ska grilla för första gången iår, så jävla azum. Tränade idag igen, och idag gick det mycket bättre än igår då jag trodde att jag aldrig skulle kunna spela tennis igen. Men nu är hoppet tillbaka, haha.
Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin