forever

Hej, fick bli en gamal bild, men har verkligen inte orkat fota idag. Så jag kör dag 2 imorgon. Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit. Drog från Emma vid 10 och sen bara legat i soffan hela dagen och läst en sjukt rolig tråd med namnet "det elakaste en främling gjort mot dig" eller nåt likande. Nu ska jag gå och städa mitt rum & bädda rent. Sedan ska jag plugga till hemkunskapspovet imorgon. Omprov faktiskt.. Sen ikväll är det BigBrother Live. Och läste nyss på deras hemsida förut och dom skippar det "vanliga" röstningssystemet ikväll. Spännande.

Och sen förlåt för dålig uppdatering. Här får ni 2 (hemliga) låtar. Tryck på länken för att få veta vilka!

H Ä R & H Ä R

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin