21.55

Sitter såklart just nu och kollar på Big Brother för klockan är ju ↑
Det är ju söndagsfinal idag, och en ska ut. Hoppas verkligen Hannah får stanna, sen mellan Sipan och Jessica vet ja faktiskt inte. Ogillar de båda. Men jessica skapar allafall lite action i huset. Folk irreterar sig och det kommer nog bara bli värre tror jag. Allafall om man ska jämföra det med förra säsongens Katerina (som dock var en av mina  favoriter). Så enligt mig borde altså Sipan åka, tycker han bara springer omkring och gnäller...


Kommentarer
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

tack så jätte mycket :)

2012-03-04 @ 23:21:44
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin