they say if you love something, let it go. but honestly, if you love something you never let it go

Nikon D90 18-55 mm 
Var som sagt ute och fotade lite förut, fick några bra bilder, den här bland annat och bilden som jag nu har i headern. Ändrade lite typsnitt också och tyckte det blev riktigt bra. Har inte så mycket att skriva om förutom om bilder jag tar och vad jag gör osv. så tänkte jag skulle dra igång nåt lite liknande "10 dagar" (missade du "10 dagar" kolla in det här) fast med annat tema. Får se vad jag kommer upp med, ge gärna förslag också. Tänkte också säga att imorgon åker jag till landet, eller mitt blivande land då, och där finns ingen el. Stannar kanske max 2 nätter, men lägger upp alla fall minst 1 tidsinställt om dagen. Kommer bli så ganska ofta eftersom jag är därute mycket, men ska hålla uppe uppdateringen ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin