real love

Jag har haft riktigt tur, jag har världens underbaraste människa som pojkvän. Innan jag träffade dig, var mitt liv mycket tråkigare men jag tänkte inte på det. Nu kan jag inte tänka mig att leva utan dig, omöjligt. Du har blivit en del av mig nu, den bästa delen av mig. Du är min bästavän och pojkvän, kan prata med allt om dig, du är den enda jag säger allt till. Jag älskar dig över hela mitt hjärta, så glad att jag har dig och jag kommer stanna hos dig förallid. Det kommer vara du och jag livet ut, jag vet att många inte kommer tro på det men jag vet det bara. Vi kommer bevisa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin