payphone

Hej. I´m tillbaka! Inledde inlägget med två bilder som jag tyckte såg lite somriga ut. Bild 1 är på mig på skolavslutningen och bild 2 är på brist på liv. Nej, men hade inget att göra så tänkte varför inte måla vattenmeloner på naglarna. Klockan är nu halv 5 och jag är med Emma. Fick för mig för nån timme sen att börja blogga så satte igång och fixade lite nya bilder till headern och så. Sen ville jag bara göra ett inlägg nu för att säga att jag är tillbaka. Imorgon ska jag fixa nåt inlägg om min sommar hittills och visa några av de få bilder från Mallorca. HEJDÅ
Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin