på landet

Nikon D90 18-55 mm
Detta är ett tidinställt inlägg och just nu är jag på mitt land som håller på att byggas och har ingen el. Så just nu badar jag väl eller sitter i husvagnen och läser, haha. Vill också passa på att säga att sen blogg.se uppdaterades har nåt i kodmallen blivit fel, det går inte tex inte att kommentera. Jag jobbar på att fixa det men det är ganska krångligt med tanka på att jag inte vet vad som är fel. I värsta fall får jag göra en ny blogg och göra om designen från början. Men det löser jag när jag kommer hem. Ikväll kl.18 kommer jag publicera mitt första design - tips. Ses då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin