nu kan man kommentera

Bjuder på en några dagars gammal arkivbild, har inte hunnit ta några nya bilder och den här bilden beskriver ganska bra hur glad jag är just nu. Tog en timme, men jag klarade det. Var beredd på att få göra en ny blogg och starta från början. Men sen såg jag felet, och kunde tillslut få tillbaka det som vanligt. Så nu kan ni kommentera HUR mycket ni vill, hähä. Blev bara en natt på landet och såg att de tidinställde inläggen funkade bra. Den här natten sov jag hos Kevin och kom precis hem, det är därför jag inte hunnit blogga förens nu. Förresten, vad tyckte ni om mitt första design-tips? Blev ett ganska enkelt men kommer försätta att fylla den kategorin så håll utskik. Men måste skynda mig nu, Kevin är och tränar nu men om 40 min kommer han så nu ska jag duscha! See ya'll lateroo.

Kommentarer
Postat av: E. Madeleine W.

Hej !

Vad kul att se att du har uppdaterat nu :D. Eller en längre tid... Jag har varit väldigt upptagen denna sommar så jag har varken hunnit uppdatera eller läsa....

Jag har funderat på att gå till en proffsfotograf. Känner du till någon i Jönköpings området ? :) Jag är nämnligen på väg att flytta dit när alllt blir klart här..

Kram,
E. Madeleine W.

2012-07-26 @ 16:01:31
URL: http://emadeleinew.blogg.se
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Finis :D
KRAM :)

2012-07-30 @ 19:02:48
URL: http://missnock.blogg.se
Postat av: Gotta be you

Hej! Fin blogg du har :-)
Det står i din presentation att du gillar one direction? :-D Kolla in på min blogg om du är sugen på att läsa novell om dom :-)<3
Ha en bra dag!

2012-08-05 @ 10:44:25
URL: http://gottabeyooou.blogg.se
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Åh, så fin du är! :D

2012-10-11 @ 20:29:16
URL: http://missnock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin