training

Kom hem från träningen för ungefär 1 timme sedan. Klarade den hyffsat även fast jag var zombie, men det var inte så hårt idag som tur var! Det ända negativa med lugg är att den är ivägen när man tränar, så måste gå runt och ha diadem som en 5åring, aja skönt äre allafall. Har fotat lite vinterbilder idag faktiskt, trodde inte det skulle bli av idag eftersom jag kommer hem vid typ halv 4 och vill inte fota i mörkret, men hann precis. Så de kommer upp snart, lite vinterkänlsa och framförallt julkänsla är det bästa som finns så ska försöka lägga upp mysiga bilder och lite julmusk lite då och då fram till julafton. Gash så glaaad att jag fick min jacka tillslut ↑ Hade velat ha den jättelänge sen när jag skulle kolla på den var den slut, kom in några dagar senare och de hade fått in fler, så köpte den direkt. & har nu hört att den ska vara slut överallt... Race Marine jackan är det allafall, lycklig ♥
Ska lägga upp bättre bilder på luggen imorgon eftersom den i idag inte var snygg, gör inte iordning mig till praon så mycket.. Juste ja, har ju inte sagt nåt om det.. Jag praoar alla fall nu, den här veckan och nästa. På ica, jobbarkläderna är så fula.. Man ser nog lite på förra inlägget. 
Igår var jag på en "tjejkväll" på ett av de gymnasium jag vill gå på, var där med Julia och Wilma, var trevligt. 
Bloggade inte så mycket förra veckan men gjorde inte så mycket, plugga mest. Förutom på helgen, fredagen var jag på bio men Klara, Julia, Eve, Simon, Ludde och Jesper vi såg Sinister. En skräckis, var en sån därn "hoppa till"-film. Det var sammanlagt 3 skrik under filmen, 2 av mig och 1 av Julia, synd mycket synd. På lördagen var jag, Kevin, Wilma och Klara med våran fritidsgård och bowla och såg på bio, vi såg Skyfall, den var bra men inte SÅ bra som alla säger. 
Blev ett jättelångt inlägg nu men så blir det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin