nattinlägg - ny design

Ny design bestämmde jag mig för att göra typ sådär kl.11 på kvällen, blev klar nu vid 1 så tog ett tag. Var så trött på den förra, sååå bred och helt flummsig. Den här är så stilren och typ basic fast snygg, svart och vitt blir aldrig fel. Har nog tänkt att byta "profilbilden" i menyn så fort jag tagit en ny och kanske även headern, vi får se. Ligger i alla fall i sängen nu MÅSTE sova ska upp kl. 6 imorgon sen direkt väg till praon. Praoar på Ica hihi. Ganska så tråkigt, en del dar tråkigare än andra.. Hur roligare än del dagar än är kommer de aldrig platsa i kategorin "roligt". 7 dagar kvar bara. Måste dock säga att jag uppskattar personalen där, mina arbetstider är 8-15 och jag håller på att dö.. Och han jag var med idag tex jobbade 10-22.. Gash. Aja ska sova nu. Hörs imorgon efter min träning om jag orkar! 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Så fin du är på din header :D

2012-12-06 @ 16:02:00
URL: http://missnock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin