hårtips

 
1. Det är en hårolja från L'oreal Elvital, jag tycker är jätte bra! Jag använder den innan jag duschar, jag tar rätt mycket i topparna men även i hela håret. Det skyddar mot att håret "slits" när man duschar, ni vet schampo tex är ju inte bra. Sen spelar det ju ingen roll att håret blir fettigt av det eftersom man ska duscha.. Har den också ibland som styling. Då tar jag bara lite i topparna, det gör så håret inte ser lika risigt ut, jag tycker det blir mycket skillnade på mig. Sen luktar det jättegott också. Kostar under hundralappen, finns på de flesta ica.
 
2. Det är en hårinpackning också från L'oreal Elvital. Är det bara jag eller har ni också testat massor inpackningar som gör håret jättefett även fast man sköljer noga? Allafall, den här inpackningen tycker jag inte mitt hår blir så fett av. Det blir bara jätteglansigt, lent och lättkammat. Sen så höjer den också kvalitén på håret.
Jag använder den minst 1 gång i veckan köpte den för några månader sen och den är fortfarande inte slut!
Kostar under femtilappen och finns också på de flesta ica.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin