on tuesday morning

Nikon D90 + 18 - 55 mm
Godmogon bloggen. Först så vill jag bara säga hur glad jag är för att jag fick besöksrekord igår, och sen för alla fina kommentarer. Ni äger, fortsätt så! Just nu ligger jag i soffan och kolla på gamla BigBrother-avsnitt, det var även det jag gjorde igår hela kvällen, blev alltså inget baka eller läsa. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, är allafall hundvakt så kanske bara blir att vara hemma idag med. De tre dagarna fram till helgen, onsdag, torsdag och fredag är allafall planerade. Så får se fram mot det och nu fortsätta kolla på BB.
Vad har ni för planer till resten av lovet?

Kommentarer
Postat av: Laura

Va roligt att du fick besökrekord :)

Hoppas du får ett bra lov :)

2012-04-10 @ 12:33:14
URL: http://miriamochlauras.blogg.se/
Postat av: celina&isabelle

sv; tack för den söta kommentaren, din blogg är jätte fin och speciellt du <3

2012-04-10 @ 13:56:55
URL: http://lovefaithhope.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin