new haircut

Hej, är nu tillbaka från frisören till Emma. Blev inte så stor skillnad i längd som ni ser på bilden, men det vart mycket finare och fräshare. Kom hit för kanske lite mer än en timme sen. Och sen dess har vi fixat en ny blogg till Emma eftersom hennes förra fucka upp sig, & den nya hittar du HÄR Snart ska jag dra hem till lilla mig och vet inte riktigt vad som händer då. Kanske blir att bara vara hemma och vila, bra att passa på när det är lov. Här får ni två grymma låtar med Justin Bieber. ENJOY!
boyfriend
live my life

Kommentarer
Postat av: Vera

Naaw, vad fint :D

2012-04-09 @ 16:15:51
URL: http://schtekarn.blogg.se/
Postat av: Nadine

Tack dsm!

2012-04-09 @ 17:24:31
URL: http://nadinemichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin