I'm gonna live my life

Såhär ser jag ut idag då. Tunna tights, svarta shorts och en beige tröja!
Den här dagen är utan tvekan den jobbigaste dagen på veckan, slutar lixom halv 4. Även fast vi slutar halv 4 på måndagar med och börjar tidigare, är onsdagar ändå så himla jobbig. Men nu har jag klarat mig igenom den allafall, och det kommer ta ett tag innan nästa "skolonsdag". Eftersom imorgon är den sista dagen innan påsklovet, och sen 2 veckor prao. Fyhelvete så skönt säger jag bara. Hoppas bara min praoplats är bra, ska vara på en reklambyrå. Det blir nog bra.. Dagens planer ser ut såhär: nu=äta & blogga  sen= plugga & blogga
Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin