bilder från idag & gårdagen

Hej, sitter nu i soffan och äter lite choklad. Här får ni lite bilder från igår& idag då Emma, Hannes och Kevin sov över hos mig. Vi har spelat massor spel, som jag älskar. Både dansspel, charader och kort! De åkte alla hem vid ungefär 4 idag, och då åkte jag och träna. Fick en ny tränare idag så det va kul. Har precis ätit tacos, så jävla gott. Och nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till Kevin, vi ska vara barnvakt och sedan sover jag där. Jag kör ett mobilinlägg ikväll för att hålla upp uppdateringen lite. Tränar kl. 12 imorgon så kommer inte bli något inlägg förens senare på dagen. Nae, nu måste jag skynda mig.

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Hola sweetie!

Tänkte bara titta in & önska dig en fin helg & tipsa om 2 tävlingar jag har igång just nu :-) Kanske är någon av dom någonting för dig? Båda har enkla regler!



* Vinn en super snygg mustaschring här -> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-snygg-mustaschring.html#comment

* Tävla om veckans blogg där jag drar 3 vinnare genom slumpen som får stå i min meny en hel vecka här -> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment



GO FOR IT, vad har du att förlora?! :-D

Kram ♥

2012-04-14 @ 14:16:08
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin