spa

Hej. Håller nu på att bli klar för jag ska snart åka på spa, det börjar med afternoon tea kl. 1 så vi måste skynda oss lite. Ska dit med min mamma, min syster, min moster och min mormor. Mormor gav det i julklapp till oss "tjejer" i släkten, så det ska bli mysigt. Ska vara där hela dagen, kommer få äta massor goda bakverk, tårtor, pajer, scones och dricka te på afternoon tea' t. Ska bli så himla gott.. Sen blir det att bada bubbelpool, basta, simma och få en ansiktsbehandling som gäller resten av dagen. Gu, vad jag har längtat, kommer bli så bra. Kommer dock inte ta med kameran för jag vill slappna av idag och inte behöva ha koll på nåt, men tar säkert något foto med mobilen så ni får veta mer imorgon. Hörs
- Kommer komma upp ett par tidinställda inlägg under dagen som tex "dag 4", stay tuned 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

nice!

2013-01-26 @ 15:02:37
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: Erika

vad skönt med spa :) Vare najs där? något att rekomendera :)

2013-01-27 @ 09:26:59
URL: http://Eriikaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin