o'boy

Hej igen! Allt bra med er? Det är inte så bra med mig om jag ska vara ärlig. Var jättetagg på att gå till skolan imorgon, sen prova-på-dag på gymnasiet jag ska välja och sen efter det träna. Men nu blir inget av, eftersom jag fortfarande inte är bra. Blir så jävla arg, jag är inte "jäättesjuk" men jag mår ju inte bra så det ända jag kan göra hela dagarna är att ligga hemma, så tråkigt just nu alltså. Men man får försöka vara glad ändå, just nu dricker jag O'boy och äter knäcke med skinka, dögott. Verkligen glömt bort hur gott O'boy verkligen är, kärlek ♥ 
Ikväll är det Masterchef och jag har verkligen längtat till det, väldigt bra tycker jag. Det går på tv4 kl. 20.00, så kolla in det om ni inte har nåt bättre för er. Nu ska jag förbereda första inlägget i "5 dagar" så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin