dag 1 - favoritklädesplagg

Mitt favoritklädesplagg är svarta, tighta jeans. Inte så att "ååh svarta jeans varje dag", man måste variera sig såklart.. Men jag tycker det är riktigt snyggt, det passar till allt och är bara helt enkelt snyggt. Mina svarta jeans kommer från Dr Denim, och jag tycker de är rikigt bra. De sitter riktigt tighta på hela benet, de står liksom inte ut längst ner som många andra jeans gör och det är för de är riktigt stretchiga. Jag har strl S men kan lika gärna få på mig XS, så mycket kan de töja sig. De känns som att ha på sig tights, de är riktigt sköna. De kostar 400 kr och går att köpa på tex Carlings eller Nelly.com
Ett tips är att inte tvätta dom i sköljmedel (bara tvättmedel) för då försvinner färgen inte lika lätt och stretchen håller!

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Svarta byxor/jeans är bäst! :)

2013-01-24 @ 19:51:48
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: thea

Dom där jeansen är såå himla underbara, love them! Värda varenda krona :)

2013-01-25 @ 10:52:32
URL: http://tthea.blogg.se
Postat av: Fatma

bloglovin byte? :)

2013-02-03 @ 18:15:46
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin