Crème Brûlée

Hej. Hur mår ni? Jag mår alla fall fortfande inte bra, så himla tråkigt att bara sitta hemma.. Jag som tänkte gå till skolan imorgon, får helt enkelt se hur det blir med det, hoppas. Aja, det är ju ändå helt okej att mysa i soffan och kolla på Paradise Hotel som jag har gjort hela dagen. Provade förut att äta Crème Brûlée för första gången i mitt liv, trodde inte alls det skulle vara gott men jag provade ändå (inte så ofta mamma bakar så man måste väl visa lite uppskattning) och det var faktiskt helt okej. Tycker det är roligt att man ska karamelisera (vad fan heter det?) med en gasbrännare innan man äter. Man strör bara på ett lager socker och sedan bränner man så blir det som en krispig yta. En väldigt söt efterrätt dock, enligt mig.. Nu ska jag stoppa i mig lite gröt och efter det måste jag nog tyvärr plugga spanska, för om jag ska gå imorgon så måste ja va förberedd, måste hålla kvar mitt A ju, haha. Ses senare. 
Har gjort om designen igen haha, tycker om den verkligen. Helt vit och fin och superenkel som jag gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej, jag heter Elin och är 15 år gammal. På min fritid träffar jag kompisar och är mycket med min pojkvän, jag spelar också tennis. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag. Ni kommer även få se lite fotografering, musik och mitt mode. Välkommen!

Follow on Bloglovin